איך בוחרים דשא סינטטי?

מומלץ לבחור בדגמים חדשניים, הדומים מאוד במגע ובמראה לדשא טבעי. הדגמים האיכותיים ביותר הם אלה שמיוצרים מפוליאטלין העמיד נגד קרינת UV. מומלץ לוודא עם המתקינים שחומר נוגד קרינה כבר מצוי בסיבים – ולא מרוסס עליהם.

גובה הדשא אינו הפרמטר העיקרי להערכת איכותו של הדשא. שימו לב לצפיפות הדשא – ככל שהוא צפוף יותר הוא עמיד יותר ונראה טבעי יותר.
המגע של הדשא חשוב לא פחות מהמראה המטופח והאטרקטיבי שלו. משאבים רבים מושקעים בשנים האחרונות בתהליכי הייצור של הדשא הסינתטי, במטרה להקנות לו תחושה רכה ונעימה, שמדמה ככל האפשר את החלופה הטבעית שלו.

איך שומרים על הדשא?
דשא איכותי שומר על אורך חייו במשך 10-15 שנים. חשוב לקנות את הדשא מחברה שמסוגלת לספק אחריות על המוצר בהתאם לאורך שנים זה.
כדי לתחזק ולשמור על הדשא יש לבצע “הברשת סיבים תקופתית”. אפשר לבצע את ההברשה לבד, באמצעות מטאטא כביש מסיבי, שמנקה את האבק ושאר הלכלוך שדבק בסיבים, עם מעט מים, או כשהמשטח יבש.
לחילופין, ניתן להשתמש בשירותים המקצועיים של החברות המשווקות. חברות אלה מציעות ניקיון יסודי מאוד, הכולל שימוש במבריש מכני, מעין מטאטא אימתני, שמגיע לכל הפינות ומבצע ניקיון מוקפד ואיכותי במיוחד.

כמה זה עולה?
דשא סינתטי איכותי אינו זול ובמקרים שבהם יש צורך בהתקנה – העלות יכולה להכפיל את עצמה.
יש לזכור כי התקנה מקצועית מטעם החברה, במיוחד בשטחים מורכבים, דוגמת גינות פרטיות וחצרות,יכולה להבטיח תוצאה סופית אופטימלית ושמירה על הדשא לאורך שנים.

למה לשים לב בשלב ההתקנה?
בשטחים גדולים, יותר מ-40 מ”ר, התקנה של מומחה בעל ניסיון עדיפה על התקנה עצמאית.
שימו לב שהדשא מקובע למשטח באמצעות חומרים ואביזרים שמסייעים לשמירה על הדשא לאורך זמן. שימו לב שלאחר הכנת השטח משתמשים ביריעות PVC ובדבק מיוחד כדי לחבר בין משטחי הדשא הסינתטי.
הקפידו שבזמן פריסת הדשא מחזקים אותו לאדמה בנקודות הרצויות באמצעות יתדות מגולוונים.